Рефлексія

Модуль 10,11
В цьому модулі з’ясувала свою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, визначили способи демонстрації проектів, оцінили переваги та недоліки.
Модуль 9
Завдяки цьому модулю переконалася, що диференційоване навчання дає можливість розвиватися кожній особистості. Розподіл ролей учнів краще здійснювати за їх можливостями заради успішної реалізації проекту
Модуль 8
В цьому модулі розширила знання про використання засобів оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. Створені форми дають учню можливість самоконтролю та самооцінки.
Модуль 7
Цей модуль дав можливість працювати в ролі учня, створити учнівську презентацію. Допоміг зрозуміти яким чином сформувати уявлення в учня про реалізацію проекту.
Модуль5,6
В даному модулі я ознайомилася зі списком запропонованих інтернет-ресурсів, яким чином можливо організувати безпечну роботу учнів в мережі та сформувати в них критичне ставлення до інтернет-ресурсів. Ознайомилася з каталогом ресурсів в середовищі ВікіОсвіта.
Модуль 3,4
Завдяки цьому модулю краще усвідомила етапи створення портфоліо та як краще використовувати дослідження у навчальних проектах. Допоміг сформувати уявлення про чітке планування проекту, оцінювання, формування засобів оцінювання. 
Модуль1,2
Я з'ясувала завдання тренінгу основного курсу Intel «Навчання для майбутнього», ознайомилася з основними ресурсами тренінгу, створила власну папку Портфоліо та блог. А також узагальнила знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології; розглянула приклади  педагогічних ідей про використання методу проектів у навчанні

Комментариев нет:

Отправить комментарий