Назва навчальної теми
Люди і атоми
Основний та другорядні навчальні предмети
Географія, фізика, астрономія, хімія, біологія, екологія
Навчальна тема
Ядерна фізика
Вік учнів, клас
14-16 років, 9-11 клас
Стислий опис проекту
В процесі роботи в проекті учні поглиблюють свої знання з фізики та інших предметів, закріплюють навички роботи з комп’ютером, опановують цільовий пошук інформації в мережі Інтернет. Основна ідея проекту полягає у розвитку в учнів навичок мислення високого рівня, а саме: навчити учнів збирати інформацію, аналізувати та класифікувати її; висувати гіпотези та ідеї; обговорювати результати досліджень, самостійно робити висновки. Більш детально розглядається тема з курсу фізики 9,11 класу «Фізика атомного ядра»; учні досліджують проблему атомної енергетики, розкривають її з точки зору фізиків, біологів, медиків, екологів; розкривають позитивні та негативні сторони даного питання. Оцінюють, які аргументи переважають: „за” чи „проти” використання атомної енергії.
План
План впровадження проекту
Навчальні цілі
На початку навчального проекту
ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення форм опитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.
На прикінці проекту
захист власних проектів, оцінювання створеної презентації, оцінювання виконання групового завдання, обговорення отриманих результатів та запропонованих ідей
Діяльність учнів
Ім'я, прізвище
Світлана Совгира
Фах, навчальний предмет
Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №33 ім. В. Симоненка
Місто\село, район, область
м. Черкаси
Контактні дані
svett007@gmail.com
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
м. Черкаси
Тренери
Люди і атоми
Основний та другорядні навчальні предмети
Географія, фізика, астрономія, хімія, біологія, екологія
Навчальна тема
Ядерна фізика
Вік учнів, клас
14-16 років, 9-11 клас
Стислий опис проекту
В процесі роботи в проекті учні поглиблюють свої знання з фізики та інших предметів, закріплюють навички роботи з комп’ютером, опановують цільовий пошук інформації в мережі Інтернет. Основна ідея проекту полягає у розвитку в учнів навичок мислення високого рівня, а саме: навчити учнів збирати інформацію, аналізувати та класифікувати її; висувати гіпотези та ідеї; обговорювати результати досліджень, самостійно робити висновки. Більш детально розглядається тема з курсу фізики 9,11 класу «Фізика атомного ядра»; учні досліджують проблему атомної енергетики, розкривають її з точки зору фізиків, біологів, медиків, екологів; розкривають позитивні та негативні сторони даного питання. Оцінюють, які аргументи переважають: „за” чи „проти” використання атомної енергії.
План
План впровадження проекту
Навчальні цілі
- Проект спрямований на досягнення належного рівня сформованості вміння визначати джерела радіації та аналізувати вплив радіоактивного випромінювання на людину та інші живі органiзми, розширення її культурно-пізнавальних інтересів, виховання в учнів прагнення до самовдосконалення та вміння аналізувати та систематизувати отриманні знання, на основі яких робити висновки.
- Під час роботи в проекті учасники формулюють гіпотези та досліджують ; продовжують вчитися відбирати необхідну інформацію, аналізувати її, порівнювати та класифікувати. Учні також мають навчитися робити соціальні дослідження, аналізувати та узагальнювати їхні результати. Серед очікуваних результатів – формування у дітей вміння висувати і формулювати гіпотези, оцінювати певні явища, відстоювати власну думку.
- При створенні презентації, публікації та веб-сторінки продовжувати формувати вміння планувати роботу, стисло подавати результати досліджень, добирати відповідний ілюстративний матеріал
- Належне використання цифрових технологій, інструментів та/або комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних для успішного функціонування в суспільстві економіки знань.
На початку навчального проекту
ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення форм опитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.
Під час роботи
обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання, пропонування власних способів вирішення проблемних питаньНа прикінці проекту
захист власних проектів, оцінювання створеної презентації, оцінювання виконання групового завдання, обговорення отриманих результатів та запропонованих ідей
Діяльність учнів
- На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему З-Х-Д, обговорюють питання, консультуються із учителем. Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження в бібліотеках, відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його, планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію
- На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять соціологічні дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати
- Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблоном.
Ім'я, прізвище
Світлана Совгира
Фах, навчальний предмет
вчитель фізики
Навчальний закладСпеціалізована школа І-ІІІ ступенів №33 ім. В. Симоненка
Місто\село, район, область
м. Черкаси
Контактні дані
svett007@gmail.com
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
05.06.-09.06.2012
Місце проведення тренінгум. Черкаси
Тренери
Микитюк Олена Олександрівна
Цікавий і змістовний матеріал для учнів.
ОтветитьУдалитьДуже об'ємна та змістовна тема, на високому і доступному рівні для учнів викладений матеріал в презентації.
ОтветитьУдалитьЯк завжди Ви працюєте над цікавими темами, тому бажаю Вам успіху.
ОтветитьУдалитьфізика одна з найцікавіших наук, а ваш проект дає змогу дітям це усвідомити.
ОтветитьУдалитьМатеріал дійсно цікавий, та я хочу подякувати за терпіння, розуміння, підвищення нашої компетенції стосовно роботи в інтернеті! Бажаю успіхів!!! З повагою Ваша учениця.
ОтветитьУдалитьТема цікава не лише спеціалістам, а й широкому колу користувачів. Дослідження змушує подивитися на звичні речі з неочікуваного боку.
ОтветитьУдалитьДякую за творчий підхід!
ОтветитьУдалитьЕсли у вас были финансовые проблемы, то вам пора улыбаться. Вам нужно только связаться с г-ном Бенджамином, чтобы сообщить сумму, которую вы хотите одолжить, и период платежа, который вас устраивает, и вы получите кредит менее чем за 48 часов. Просто я в шестой раз получил кредит в 700 тысяч долларов на срок 180 месяцев с возможностью оплаты до истечения срока. Свяжитесь с ним, и вы увидите, что он очень честный человек с добрым сердцем. Его адрес электронной почты: lfdsloans@lemeridianfds.com, а его номер телефона в WhatApp + 1-989-394-3740.
ОтветитьУдалить